RSS Feed
  1. Ben Greenfield: Beyond Training

    Srpen 30, 2014 by SugarfreeLife

    18596602480 str.
    Vydáno: 2014
    Nakladatelství: Victory Belt Publishing
    Formát: hardcover
    ISBN:  9781628600124
    Kniha na goodreads.com
    Ukázka tady

    Přátelské varování: nečtěte tuto knihu, pokud trpíte hypochondrií. Ben Greenfield ze sebe udělal pokusného králíka a vyzkoušel neuvěřitelné množství různých technik, preparátů, biohacků a podobných záležitostí, to vše s cílem dosáhnout co nejrychlejší a nejdokonalejší regenerace, maximalizovat tréninkové výkony, skvěle se stravovat, žít v netoxickém prostředí a zároveň mít dostatek volného času na svou rodinu. Při čtení na jeden zátah vám z toho ale půjde hlava kolem a začnete pociťovat příznaky, které jste do té doby neměli :)

    Ale teď vážně. Knížka se dá přečíst jako celek, ale zároveň je to našlapaná encyklopedie (skoro 500 stran tištěných drobným písmem), kterou by měl mít doma každý vytrvalostní běžec, atlet, triatlonista, crossfiťák nebo každý, kdo dělá intenzivně jakýkoli jiný sport.  Je členěna do sekcí: Fitness, Recovery, Nutrition, Lifestyle a Brain. (more…)


  2. Infografika: Svaly

    Srpen 22, 2014 by SugarfreeLife

    Na Visually se objevila krásná animovaná infografika o svalech. Pro animaci klikněte na obrázek a pak ještě jednou na stránkách Visually, zvětší se do nového podokna a obrázky se začnou hýbat:


  3. Polévka z pečených rajčat

    Srpen 16, 2014 by SugarfreeLife

    Snadná a většinu času přípravy nevyžaduje vaši asistenci. Co víc si přát? Vývar můžete udělat den předem nebo ho dát vařit ráno a bude akorát na oběd.  Během dopoledne šoupnout do trouby rajčata a před podáváním trocha mixování, toť vše :)

    photo 2 (more…)


  4. Svetbedynek.cz

    Srpen 13, 2014 by SugarfreeLife

    Málem bych zapomněla dát sem na stránky recenzi na bedýnkový e-shop, který mě pravidelně zásobuje ovozelem:

    Stránky podniku
    Moje recenze na Scuku

    Vítaný pomocník s nákupy, základní potraviny z farmy a od malovýrobců až na Váš stůl. Široký sortiment, špičkový zákaznický servis. Při přebírání bedýnek to chce trochu pozornosti věnovat kvalitě.

    Můj sen je vůbec nemuset chodit nakupovat do obchodu/na trh/kamkoli, proto s radostí vyzkouším jakoukoli možnost dovozu domů. Ze všech různých bedýnkových systémů mi Světbedýnek přijde nejvíce použitelný, ale bez výhrad to není. Mé dojmy z cca 15 objednávek by se daly shrnout do dvou slov: Ano, ale… (more…)


  5. Tracy Reifkind: The Swing

    Červenec 29, 2014 by SugarfreeLife

    12257023256 str.
    Vydáno: 2013
    Nakladatelství: HarperOne
    Formát: paperback, e-book
    ISBN: 9780062104236
    Kniha na goodreads.com
    Ukázka a ke koupi tady
    Rozhovor s Tracy si můžete přečíst zde.
    Její současný blog.
    Dřívější blog.

    Tracy Reifkind budou znát ti, kdo četli Ferrissovo Čtyřhodinové tělo. Ferriss zmiňuje Tracy jako příklad neuvěřitelné transformace – Tracy zhubla 120 liber (cca 50 kilo) tuku a získala úžasně osvalené tělo –  díky „jednoduchým“ změnám v jídelníčku a přidáním jednoho (!) cviku. Tím cvikem je kettlebell swing.

    Tracy je ženou Marka Reifkinda, uznávaného trenéra, takže by se řeklo, že know-how a veškerou podporu měla na dosah ruky. Spouštěčem jejího hubnutí ale byla sázka v práci. To nakoplo její soutěživou povahu a po vyhrané sázce už se jí nechtělo přestat :)

    Knížka popisuje program, který si sama pro sebe vymyslela. První část je věnovaná pohybu, tedy kettlebell swingu, druhá část jídlu. (more…)


  6. Ředkvičková svačina (teplá)

    Červen 16, 2014 by SugarfreeLife

    Recept vám přináší Dagmar.

    unnamed (1) (more…)


  7. Primal: Chia „krupicová“ kaše

    Červen 6, 2014 by SugarfreeLife

    Recept přináší LaBlackPepper.
    Semínka chia jsou pro nás Středoevropany poněkud exotickou surovinou. Jsou to semínka šalveje hispánské, původ mají v Jižní Americe, kde tvořily součást jídelníčku Aztéků. (Nemějte obavy, následující recept nevyžaduje žádné krvavé oběti.)
    Semínka obsahují spousty antioxidantů a vápníku. 100 g chia semínek obsahuje 31 g tuků, 16 g bílkovin a zbytek tvoří sacharidy, z velké části ve formě vlákniny.
    Chia semínka jsou obvykle řazena mezi primal suroviny, pokud je nebudete jíst denně ve větším množství. Což může být trochu problém, protože zjistíte, že „krupicová kaše“ je děsně dobrá! :-)
    4aXN4Vsh